ORANGE lanseaza un nou plan de investitii pentru Romania!

ORANGE lanseaza un nou plan de investitii pentru Romania!

Orange lanseaza un nou plan, investitii sustinute in Romania în dezvoltarea infrastructurii şi in noi servicii

Stephane Richard, CEO-ul Orange Group, a prezentat la mijlocul lunii martie noua strategie de dezvoltare pe urmatorii cinci ani – „Essentials 2020” -, care va inlocui planul „Conquests 2015”, lansat in 2010. Strategia, descrisa de Richard ca un plan ce va scrie o noua pagina in istoria Orange, prevede investitii de peste 15 miliarde de euro in intervalul 2015-2018, concentrate cu precadere in dezvoltarea retelei. Obiectivul final urmarit este triplarea vitezei de transfer a datelor in retele fixe si mobile pana la finalul lui 2018, cand Orange preconizeaza extinderea acoperirii serviciilor LTE in Europa la 95%. Investitiile anuntate pregatesc introducerea tehnologiilor 5G, care, conform estimarilor specialistilor, vor incepe sa se materializeze in oferte comerciale ale operatorilor undeva in jurul anului 2020.

Extinderea si diversificarea ofertei pe zona de conectivitate reprezinta una dintre principalele directii de dezvoltare anuntate in cadrul strategiei „Essentials 2020”, care acorda o atentie deosebita reinventarii relatiei cu clientii finali, precum si valorificarii zonei clientilor business.

500 de milioane de euro pentru Romania

Din cele 15 miliarde de euro prevazuti a fi investiti la nivel global in dezvoltarea retelei si a calitatii serviciilor, 500 de milioane de euro sunt alocate subsidiarei locale a grupului francez.

Jean Francois Fallacher, CEO-ul Orange Romania, a facut acest anunt cu ocazia recentei lansari la Cluj-Napoca a primului smart-shop din cadrul grupului, o materializare a noului plan pentru urmatorii cinci ani: „Strategia noastra pentru urmatorii 5 ani – – este construita in jurul clientului si a dorintei de a-l conecta cu ceea ce este esential pentru el, prin intermediul unei experiente incomparabile. Vom continua in acelasi ritm sustinut, cu planuri de a investi aproape o jumatate de miliard de euro pana la sfarsitul anului 2018. Noul concept de smart shop este un exemplu ce ilustreaza aceasta strategie”, a precizat Jean Francois Fallacher.

Noua strategie a grupului Orange se concretizeaza la nivel local si in ceea ce priveste oferta adresata zonei corporate. Un prim semnal in acest sens este anuntul de extindere a ofertei Machine-to-Machine, facut la inceputul acestui an. Platforma Orange M2M Control (care permite gestionarea SIM-urilor utilizate in cadrul flotei, a profilurilor si a nivelului de acces al acestora) aduce pe piata locala o suita de noutati importante, permitand o mai buna integrare si utilizare a automatizarilor si tehnologiilor de control in procesele operationale.

Implicare profunda la nivel social

Strategia Orange pe plan local nu se rezuma insa doar diversificarea si extinderea ofertei comerciale si accelerarea investitiilor in dezvoltarea retelei, produselor si seviciilor, ci are si o importanta componenta sociala.

Orange Romania desfasoara numeroase programe educative la nivel national – care merg de la initiative precum atelierele educative „Internetul copiilor” si workshop-urile #SuperCoders dedicate invatamantului primar, pana la parteneriatele Orange Educational Program cu mediul universitar si programele de practica de tipul „Orange First Steps”, adresate studentilor si masteranzilor.

Acestora li s-au adaugat in ultimii 12 ani numeroase initiative pe zona de responsabilitate sociala corporativa, precum recent incheiata „Saptamana a Voluntariatului”, in cadrul careia voluntarii Orange au digitizat mii de lucrari pentru a le face accesibile publicului larg si persoanelor cu dizabilitati de vedere.

Bazat pe patru directii strategice – implicarea in comunitate, incluziunea digitala, protectia mediului si siguranta copiilor in mediul digital -, programul CSR desfasurat de Orange in Romania este destinat sprijinirii cauzelor sociale, cultural-educative si de mediu si consolideaza impactul pozitiv al companiei la nivel local.

Daca doriti sa fiti la curent cu ceea ce conteaza in industria telco, sa aflati informatii despre tendintele actuale in domeniul IT&C si despre modul cum evolueaza piata locala, inregistrati-va la Ziua Comunicatiilor 2015, cea mai importanta expo-conferinta internationala TELECOM din România, care va avea loc in data de 28 aprilie, la JW Marriott Bucharest Grand Hotel, Grand Ballroom.

Participarea este gratuita, iar accesul la eveniment se face pe baza listei de inscriere, care se gaseste pe site, Sectiunea Inregistrare.

Pentru alte informatii despre eveniment, va rugam sa ne contactati la:

Echipa ZCOM
E-mail: events@itsevents.ro
Tel. fix: 021 410. 79. 62
Mobil: 0724.027.720


Trimite acest mesaj catre prietenii tai!